در حال بارگذاری
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری انتخابات در هزار و ۵۷۰ نقطه خراسان‌شمالی

شماره خبر : 556 - https://asreatrak.ir//short/4ORgZ

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر استان خراسان شمالی ۹۲۷ شعبه ثابت و سیار تدارک‌دیده‌شده که در یک هزار و ۵۷۰ نقطه جمعیتی انتخابات اجرایی خواهد شد.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، حسن ناهیدی پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی اظهار داشت: اهمیت انتخابات به اندازه‌ای است که باعث حفظ دستاوردهای نظام در عرصه داخلی، بین‌المللی و منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در استان خراسان شمالی انجام شده، افزود: براین اساس در سراسر استان ۹۲۷ شعبه ثابت و سیار تدارک دیده شده که در یک هزار و ۵۷۰ نقطه جمعیتی انتخابات اجرایی خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی یادآور شد: دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها وارد استان شده و طی روزهای آینده تحویل فرمانداری‌ها می‌شود.
ناهیدی ابراز داشت: همچنین در راستای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا جلسات با احزاب استان انجام شده و امید است با تلاش همه اقشار و احزاب شاهد مشارکت بالا در انتخابات باشیم.
این مسئول با تاکید بر این موضوع که برنامه‌ریزی جهت تحقق امنیت کامل در زمان برگزاری انتخابات انجام شده، گفت: همچنین مسئولان استانی ستادهای انتخاباتی در استان و شهرستان‌ها معرفی شده‌اند و جلساتی جهت هماهنگی با آنها برگزار شده است.
ناهیدی خاطرنشان کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی در استان مجاز هستند به لحاظ قانونی افرادی را برای نظارت بر سر صندوق‌ها معرفی کنند که این هماهنگی‌ها در حال انجام است.
وی گفت: نکته قابل توجه این است که کارمندان و مدیران دستگاه‌ها طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری باید بی‌طرفی کامل را در این حوزه حفظ کنند.
ناهیدی بیان داشت: مشارکت، رقابت و سلامت از اهداف انتخابات است که امید است با مشارکت بالا مردم خراسان شمالی حماسه‌ای دیگر را به ثبت برسانند.

انتهای خبر / رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات